רשתות יתושים לדירה שכורה

ישנם אנשים רבים אשר מתגוררים בשכירות בדירות ללא רשתות, בעמוד זה נראה מהן הפתרונות לרשתות יתושים לדירה שכורה וכן אף איך למצוא פתרון איכותי במחיר משתלם.

המון שוכרי דירות נכנסים לדירה בשכירות (גם חדשה וגם ישנה) ללא רשתות, דבר שבדרך כלל די הכרחי ופוגע ברמת החיים, במיוחד בדירות באזורי המרכז : תל אביב – רמת גן – גבעתיים.

במידה ובעל הדירה מוכן לעשות ולשלם זה הפתרון המושלם, אך במידה ואינו מוכן להשקיע או אף אינו מוכן להתחלק – כאב הראש הזה נופל על שוכרי הדירות, האם כדאי להשקיע בדירה שלא שלי, מה העלות, האם אגור כאן מספיק שנים כדי שזה ישתלם, ומה אפשר לעשות עם זה כאשר אני יוצא ועובר לדירה הבאה, אלו רק חלק מן ההתלבטויות של שוכרים.

 

במצב כזה האינסטינקט הוא ללכת על הפתרונות הזולים כגון רשת מגנטים, רשת עם סקוצ'ים או כל פתרון זול שמוצאים באינטרנט.

הבעיה בפתרונות אלו, מלבד העובדה שאין לא אסתטיים וגם לא פרקטיים, זה שהם אינם מחזיקים מעמד זמן רב ואינם פותרים את הבעיה באופן נוח ומלא.

לזה יש להוסיף את העובדה שזהו גם אינו פתרון זול ועומד על כמה מאות שקלים במקרה הטוב, ולכן גם אם רוצים רשתות יתושים לדירה שכורה מומלץ לחפש פתרון אחר.

רשתות יתושים לדירה שכורה הפתרון המומלץ

כמובן שהפתרון הכי טוב הוא הוא להתקין רשתות יתושים הזזה עם מסגרת אלומיניום כמו שעושים בכל הדירות החדשות וגם בחלק מהישנות. עם זאת מדובר בעלות כספית גבוהה שלא תמיד השוכר ירצה לספוג על עצמו.

הפתרון האלטרנטיבי לרשתות יתושים בדירה שכורה במצב כזה הינו פשוט לעשות את הפתרון הנ"ל אבל עם אלומיניום שנשאר ממלאי קיים.

כאשר אנו מבצעים פרויקטים נשאר מדי פעם מלאי של אלומיניום בצבעים של אותו פרויקט, ולכם הוא מוצע במחיר זול יותר.

היתרונות שמקבלים את אותו איכות פתרונות עם אותה סוג רשת ואותו סוג אלומיניום, רק בצבע שונה.

יתרון נוסף שבגלל שמדובר בפתרון איכותי, תמיד יהיה ניתן להעביר אותו לשוכר הבא או לבעל הדירה בתשלום, או תשלום סמלי, ככה שתוכלו להחזיר חלק מן ההשקעה. ואם הם אינם מוכנים להשתתף, תמיד יהיה ניתן לפרק בקלות ולהוציא משם.

על מנת לקבל הצעת מחיר לפתרון זה ניתן לפנות אלינו ולבדוק זמינות של מלאי באותו רגע. במידה ויש מספר גוונים ניתן כמובן גם לבחור את גוון הצבע.

רשת ויטרינה ללא פס הפרדה